072-3316080

ימי גיבוש לעובדים

היום כבר ידוע ומוכח מחקרית כי על מנת להשיג עובדים מרוצים, נאמנים למקום העבודה ובעלי מוטיבציה גבוהה לתרום ולהצליח בארגון יש להשקיע בהם ולתת ערך מוסף.
הכוונה היא להשקעה וערך מוסף שחורגים ממשכורות גבוהות, משכורות גבוהה לבדה לא תיצור עובד מרוצה ויעיל לאורך זמן ודאי שהיא לא תתרום ליצירת סביבת עבודה יעילה ונעימה.
ימי גיבוש לעובדים הם דרך מצוינת ליצור חיבור חברתי ואישי יותר טוב בין העובדים ובכך גם לשפר את התפוקה ואת סביבת העבודה.

ימי גיבוש לעובדים
ימי גיבוש לעובדים

המטרות של יום גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים צריכים להיות גם מהנים ולא שגרתיים עבור המשתתפים השונים, אך עליהם לתת גם ערך מוסף ולהעשיר בהיבט כלשהו את העובדים המשתתפים, בכך יום גיבוש שונה מיום כיף לעבדים למשל.
המטרות של ימי גיבוש כאלו הן מגוונות ותלויות מאוד במהות הארגון, כמות המשתתפים, האם מדובר על מחלקה גדולה או צוות מצומצם וכן הלאה.
מטרות נפוצות וחשובות מאוד שניתן לתת עליהם מענה אידיאלי במסגרת ימי גיבוש לעובדים הן חיבור חברתי טוב יותר בין העובדים, להכיר אחד את השני במסגרת שאינה העבודה הרגילה, לפתח תהליכי מחשבה ועבודה שיתרמו לפעילות העובדים בצורה של פעילות מותאמת אישית ומאתגרת, לשבור את השגרה ולאפשר לעובדים ליהנות זה עם זה בלי לחצי העבודה השוטפים וכן הלאה.

בסופו של דבר, המטרה העליונה של ימי גיבוש בכל פורמט שבו הם מופקים ובכל פעילות שמתנהלת במסגרתם היא ליצור סביבת עבודה אפקטיבית, נעימה, איכותית ובעלת תפוקה גבוהה יותר של העובדים.
עובדים שמבינים כיצד להתנהל מבחינת קבלת החלטות, ניהול משברים, עבודה בצוות, תקשורת בינאישית, קבלת ביקורת וכן הלאה, כמו גם עובדים שפשוט מכירים זה את זה ומסתדרים טוב מבחינה חברתית יהיו עובדים טובים ומרוצים יותר.
השקעת הזמן והמשאבים בהפקת ימי גיבוש לעובדים מחזירה את עצמה עשרות מונים בתרומה לפעילות הארגון!

ימי גיבוש לעובדים
ימי גיבוש לעובדים

אירוע עסקי המיועד לעובדים

ניתן להסתכל על יום גיבוש לעובדים כעל אירוע עסקי לכל דבר ועניין, יום שבו הכל חייב להיות מאורגן ומתוכנן בהתאם למטרות ולקהל המשתתפים וכזה שצריך "לתקתק" בצורה אופטימאלית.
זהו פשוט אירוע עסקי המיועד לעובדים עצמם ומטרותיו הן תרומה לפעילות השוטפת והאסטרטגית של הארגון.

קראו גם – הפקת אירועים עסקיים

הפעלות אפשרויות בימי גיבוש

תחום פעילויות הגיבוש והערך המוסף לעובדים וארגונים התפתח מאוד בישראל של השנים האחרונות, יש בסיס ידע נרחב יותר לגבי פעילויות ותכנים שמספקים את התוצאות ושהם גם מהנים עבור העובדים.
חשוב להיות מקוריים, חדשניים ומותאמים אישית לגבי מהות הפעילות ולהפיק את כל האירוע בצורה מקצועית במיוחד.
על מנת שהגיבוש יהיה אמתי ויעיל על ההפקה להיות מושקעת ומדויקת, העובדים צריכים להרגיש שהשקיעו בהם והתכנים צריכים להתאים.
יום אתגרי: הכוונה בכך היא ימי גיבוש לעובדים שכוללים פעילויות אתגריות למיניהן, כאשר העיקר הוא משימות קבוצתיות שמצריכות עבודת צוות, קבלת החלטות וכן הלאה – לאו דווקא משימות פיזיות אך בהחלט גם הפעלות שדורשות מאמץ פיזי משותף ומהנה.
בצורה זו נוצר גיבוש, הנאה, המשתתפים מבינים את התהליכים להגעה לפתרון הטוב ביותר וכן הלאה.
טיולים ברחבי הארץ: באתרי מורשת, טיולי שטח מגבשים, טיולי אקסטרים, אתרים מיוחדים וכדומה.
ויש עוד שפע אדיר של הפעלות אפשרויות ותכנים מיוחדים במינם.
יום גיבוש לעובדים הם חלק חשוב וממש הכרחי כיום בניהול עובדים, פתרון מושלם ומהנה ליצירת סביבת עבודה טובה ועובדים מרוצים יותר לאורך זמן.

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן