072-3316080

ימי כיף לעובדים – טיפים ורעיונות

ימי כיף לעובדים חייבים להיות חלק בלתי נפרד משגרת הניהול השוטפת, כאשר מוציאים את העובדים בכל תקופה מסוימת ליום שכולו כיף וחוויות לא שגרתיות, היתרונות הם אדירים וניתן לחוש בהם עוד זמן רב לאחר שכולם כבר חזרו לשגרת העבודה.
אפשר ורצוי לארגן ימי כיף לעובדים לאחר תקופה לחוצה וקשה במשרד, אחרי הגעה להישג משמעותי או פשוט כדי להתרענן, ליהנות יחד, להתגבש כצוות וליצור סביבת עבודה נעימה יותר.
היקף האפשרויות הקיים היום בישראל עבור ימי כיף וגיבוש הוא פשוט עצום ומגוון מאוד, החל מסדנאות ועד לפעילויות אקסטרים מטריפות.
אנו בחברת חיבורים הפקות חיים ונושמים אירועים מיוחדים ומגוונים, המומחים בהפקת ימי גיבוש לחברות, אירועים עסקיים, ימי כיף ועוד.
אנו תמיד שמים דגש על יחס אישי והתאמה מלאה לצרכי לקוחותינו, אנו עובדים עם ספקי השירותים והאטרקציות המובילים בישראל ואנשי הצוות המיומנים שלנו ישמחו להעניק לכם חוויות של פעם בחיים.
ימי כיף לעובדים טיפים ורעיונות – המדריך המלא ששווה לקרוא.

ימי כיף לעובדים טיפים ורעיונות
ימי כיף לעובדים טיפים ורעיונות

להיות מקורי וחדשני אך להתאים לקהל היעד

בשנים האחרונות מאוד מקובל בשוק העסקי בישראל לארגן בכל תקופה מסוימת יום כיף לעובדים, ימי גיבוש ופעילויות חברתיות-עסקיות אחרות.
ידוע כי פעילויות חברתיות ולא שגרתיות כאלו תורמות רבות לעובדים וליעילות העבודה בשגרה.
לתפישתנו חשוב להיות מקוריים ויצירתיים בהפקת ימי כיף לעובדים לנוכח ריבוי הפעילויות והעובדה שעובדים רבים כבר היו ביום כיף אחד או שניים לאורך השנים.
אך יחד עם זאת חשוב מאוד, ואנו מקפידים על כך, להתאים את אופי הפעילות, המיקום והאווירה לקהל היעד ולמטרות יום הכיף והגיבוש.
המקצועיות שלנו מתבטאת בהתאמה אישית מלאה ואיכותית של הפעילויות והאטרקציות לסגנון העובדים המשתתפים ולמטרות לשמן יוצאים ליום הכיף.

ימי כיף טיפים ורעיונות – ימי ספורט

רעיון מגוון וססגוני עבור ימי כיף לקבוצות הוא הפקה של יום ספורט לכלל החברה, המחלקה או צוות העובדים.
אפשר למשל לארגן תחרויות ספורט היתוליות ומהנות, תחרויות "רציניות" יותר לספורטאים החובבים שבקרב העובדים, משחקים בין מחלקות או צוותים וכן הלאה.
האווירה שמחה, אקטיבית וסוחפת, זו פעילות מגבשת מאוד ואפשר לקיים אותה בבריכה או מקום בו יהיו פעילויות רלוונטיות גם לשונאי הספורט.

ימי כיף לעובדים – טיפים ורעיונות
ימי כיף לעובדים – טיפים ורעיונות

טיול סקי משותף

ימי כיף לעובדים יכולים לכלול טיולים אל אתרים מרהיבים, פעילויות אקסטרים מרהיבות, משימות גיבוש מאתגרות וכן הלאה – אך משהו ייחודי באמת הוא יציאה לטיול סקי משותף במסגרת יום הכיף.
היום לא צריך לטוס עם כל החברה לאלפים אלא אנו מציעים הפקת ימי כיף לעובדים באתר "סקי בגלבוע", אתר סקי מלאכותי מרהיב, מקצועי והיחיד בישראל.
במקום ניתן לגלוש וללמוד סקי, להפיק שלל פעילויות חברתיות מהנות ולבלות באווירה אירופית קסומה ממש למרגלות הגלבוע.

ימי כיף טיפים ורעיונות – טיול מיוחד במינו

אפשרות נוספת של ימי כיף לקבוצות היא יציאה לטיול משותף ומיוחד במינו, חיבורים הפקות עובדת עם מדריכים מקצועיים ויחידים במינם, עם מפעילי אתרים איכותיים וספקי שירותים מהשורה הראשונה.
ניתן לצאת לטיול אתגרי במדבר או בצפון, לטיולי ג'יפים או טרקטורונים, לטיול אוטובוס העובר בין אתרים משמעותיים ומרשימים וכן הלאה.
בין היתר ניתן לכלול בטיול פעילויות גיבוש מאתגרות, פעילויות חברתיות, ארוחות פאר בשטח וכן הלאה.

פעילויות מהנות ומגבשות

ימי כיף לעובדים יכולים להיות במסגרת קונספט מסוים של פעילות, מקום מיוחד וכדומה, אנו מציעים מגוון עשיר של אפשרויות ומיקומים כמו גם את האטרקציות והפעילויות הטובות ביותר.
אפשר להפיק מסיבת בריכה ססגונית וקיצית, יום גיבוש באתר אתגרי מיוחד, מסיבות קונספט כגון קזינו, שעשועוני טלוויזיה ועוד.
אם אתם מחפשים פתרון ייחודי, מקורי ומותאם אישית של ימי כיף לעובדים – חיבורים הפקות היא הפתרון האולטימטיבי ומובטח לכם יום בלתי נשכח!

אז עכשיו כל מה שנשאר זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נעשה הכל כדי להפיק לכם יום גיבוש לעובדים שלא ישכח…

גולשים מחפשים: רעיון ליום כיף לחברה.

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן