072-3316080

הפקת אירועים עסקיים

אירוע עסקי, מכל סוג שהוא, מהווה את פני הארגון, המשתתפים באירוע משליכים על הארגון העומד מאחוריו מבחינת היבטים רבים – החל בעיצוב ובקייטרינג ועד אטרקציות והאווירה הכללית.
אלו אירועים חשובים מאוד בין אם הם מיועדים ללקוחות, לשותפים או לעובדים, לכן הפקת אירועים עסקיים חייבת להיות מדויקת ומקצועית במיוחד.
הפקת אירועים עסקיים מצריכה תכנון מקדים מפורט של קהל היעד לאירוע, המטרות, המסר שהארגון רוצה להעביר, מיתוג, מיקום אידיאלי וכן הלאה. אסור שיהיו טעויות והכל חייב להיות פשוט מושלם במהלך האירוע.
אנשי המקצוע המנוסים של חיבורים הפקות מחברים את כל הנקודות ויוצרים אירוע עסקי ייחודי, איכותי ומנוהל בצורה הטובה ביותר.

קראו גם – אירועי קונספט

הפקת אירועים עסקיים
הפקת אירועים עסקיים

הפקת אירוע עסקי – מרכיבים

גם אירועים פרטיים כוללים הרבה לוגיסטיקה וצריכים להיות מושקעים כמובן, אך אירועים עסקיים שונים מפרטיים ובמקרה זה הכל חייב להיות ממש מושלם, מדובר כאן על פנים של ארגון למול המוזמנים לאירוע ולעיתים על נושאים מהותיים כמו הצלחה במכירות של מוצר, חיזוק קשרים עם משקיעים ושותפים לדרך, גיבוש העובדים ומתן תחושת הערכה לעבודתם הקשה וכן הלאה.
הפקת אירועים עסקיים כוללת את כל השלבים הלוגיסטיים שמתלווים כמעט לכל סוג של אירוע, לבחור מיקום מתאים ואיכותי, קייטרינג משובח, לדאוג להסדרים ושירותים היקפיים לאירוע, שירותי בר וכן הלאה.
אך בזמן שכל אלו חייבים להיות ברמה הגבוהה ביותר ויש לעבוד רק עם ספקים מובילים, יש מרכיבים נוספים וייחודיים לאירועים עסקיים.
העיצוב והמיתוג של האירוע הם מהותיים וקריטיים, יש לעצב את האירוע באותו קו ויזואלי של מיתוג הארגון אך גם להתאימו למטרות האירוע – עיצובו של אירוע קידום מכירות יהיה שונה מכנס ספקים או מפיצים למשל, אירועי חברה יעוצבו שונה מאשר אירועים למשקיעים וכן הלאה.
מרכיב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת תכנון אירוע עסקי הוא מטרת האירוע, המטרה קשורה לקהל המוזמנים ולמה הארגון שואף להשיג מהאירוע, הכל צריך להיות מתוכנן ולהתכוונן בהתאם למטרה זו.

הפקת אירועים עסקיים
הפקת אירועים עסקיים

על מה שמים דגש

כמובן שחשוב לשים דגש על כלל מרכיבי האירוע העסקי ולנהל הכל בצורה מקצועית כך שמכל הבחינות האירוע יהיה הצלחה, אך בכל זאת יש דגשים מיוחדים ששמים בהפקת כל אירוע ספציפי.
נושא המיתוג הוא כאמור קריטי ואסור להזניחו – הארגונים הכי מצליחים הם אלו שבין היתר יצרו לעצמם זהות מוכרת וברורה מול קהל הלקוחות, השותפים והעובדים.
דגש נוסף, שקשור במידה רבה למיתוג החברה, הוא בחירת ספקים איכותיים במיוחד ואף יוקרתיים, למשל בתחום הקייטרינג יש לכך חשיבות גדולה, עבודה עם אולמות ומקומות מיוחדים לאירועים, עיצוב מוקפד וכן הלאה – שהכל ישדר השקעה, יוקרה ומקצועיות כלפי המוזמנים.
כמובן שמושם דגש על תפעול האירוע בזמן אמת, דיוק לוגיסטי ללא פשרות וניהול כלל המרכיבים לכדי מכלול אחד, מקיף ומושלם.
בין אם אתם מחפשים מפיק לאירוע השקה נוצץ, לכנס מקצועי חשוב או למסיבת חברה איכותית – אנחנו בחיבורים הפקות נפיק ונספק את האירוע המיוחד ביותר תוך מענה אופטימאלי לדרישות לקוחותינו ולמטרות האירוע.

עוד מילה על מיתוג החברה

המיתוג הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של חברה, כולנו מזהים מיד מכשירים של חברת אפל למשל ומכירים את המסר העיקרי והנחשק שהחברה מעבירה לנו.
בישראל יש חברות גדולות רבות שמזוהות עם צבע מסוים, עם מסר מסוים וכן הלאה.
מבחינת הפקת אירועים עסקיים זהו נושא שאנו בחיבורים הפקות לא מפסיקים לחשוב עליו לרגע, בכל היבט של ניהול והפקת האירוע עבור הלקוח, נלקח בחשבון נושא מיתוג החברה ומתן מענה מושלם למסר שיש להעביר למשתתפים.

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן