072-3316080

אירועי הרמת כוסית

מרבית הארגונים מקיימים אירועי הרמת כוסית לפחות פעמיים בשנה, בראש השנה ובפסח (לפעמים גם אחרי רבעון מוצלח), לרוב מדובר על אירוע רשמי, חברתי וקצר שבו מרימים כוסית, מקבלים שי כלשהו לחג ומתפזרים חזרה לעבודה.
אך אנו מציעים לארגונים דווקא גישה אחרת לאירועים חשובים אלו, לנצל את הרמת הכוסית של החברה למטרת יום גיבוש לעובדים.
ימי גיבוש אלו תורמים המון לארגון ולעובדים עצמם, כיום יש שפע אפשרויות אטרקטיביות ומקוריות וכך אירועי הרמת כוסית הופכים משמעותיים ונזכרים יותר.

אירועי הרמת כוסית
אירועי הרמת כוסית

הרמת כוסית לא שגרתית

חברת חיבורים הפקות מתמחה בארגון והפקה של אירועי חברה, ימי כיף ומגוון אדיר של אירועים, אנו מציעים לך בפעם הבאה לא לארגן את הרמת הכוסית בחדר הישיבות או בחלל העבודה הרגיל של הארגון אלא למנף את המאורע למשהו הרבה יותר משמעותי.
הרמת כוסית לא שגרתית בהחלט עשויה להשיג תוצאות טובות ויעילות יותר עבור העובדים עצמם ועבור הארגון בטווח הארוך, הפקת יום גיבוש וכיף שבמסגרתו גם מרימים כוסית לכבוד החג או הצלחה עסקית כלשהי תהפוך את המאורע למשמעותי ובעל אווירה טובה יותר.
נכון שכל התקבצות כוללת של עובדי הארגון היא הזדמנות מצוינת לשיפור האחידות החברתית ובעיקר להעברת מסר ישיר מההנהלה לעובדים, זו פעילות ששוברת את השגרה ומספקת לכולם הפסקה קטנה מלחצי העבודה השוטפים.
אך בפועל לרוב מדובר על אירועים די בנאליים ושגרתיים, לכן כאשר משלבים ימי גיבוש לעובדים יחד עם הרמת הכוסית המסורתית האפקט הרבה יותר מרשים ואיכותי.
ניתן להפיק יום כיף בהפתעה, משהו פשוט וקליל כאשר העובדים מצפים לאותה הרמת כוסית כפי שיש כל שנה וניתן כמובן לארגן מראש יום פעילות אטרקטיבי ומיוחד מחוץ למשרד.

אירועי הרמת כוסית
אירועי הרמת כוסית

להפוך את הרמת הכוסית לאירוע

כאשר בוחרים למנף אירוע הרמת כוסית למטרת יום כיף וגיבוש לעובדים אפשר לבחור בכמה אפשרויות כלליות.
אפשר כאמור לארגן פעילות מפתיעה לעובדים, משה בסגנון של פעילות חברתית אתגרית לשיפור האחידות החברתית ואת יחסי העבודה.
אפשר להפיק יום פעילות מחוץ למשרד שבו נוסעים לאטרקציות שונות ומקיימים פעילויות חברתיות מגבשות.
אפשרות נוספת היא להפיק הרמת כוסית מפוארת ועמוסה הרבה יותר מהרגיל, לכלול הופעה או אטרקציה כלשהי, להוציא את כל העובדים לגן אירועים מקסים במקום לעשות את האירוע במשרד ולשלב גם ארוחה טובה.
כאשר הרמת הכוסית הופכת לאירוע של ממש מדובר על חגיגה חברתית ומגבשת עבור העובדים, שרגילים לאותו טקס שגרתי ודי משמים שמתקיים בכל שנה אחרת.
שבירת שגרה מעולה ואפשרות לתת לעובדים תחושת הערכה וכבוד.
אפשר כמובן להפוך את המאורע למסיבת חברה שבה גם בני ובנות הזוג של העובדים מוזמנים.

ימי גיבוש לעובדים

החשיבות של קיום ימי גיבוש לעובדים היא כיום כבר כמעט עובדה מוגמרת וידועה למרבית הארגונים, אלו פעילויות שמכניסות אנרגיה לארגון, תורמות תרומה אמתית ליחסים הבינאישיים בין העובדים, מאפשרים שבירת שגרה ותחושת הערכה בקרב העובדים.
ימי כיף וגיבוש לעובדים מאפשרים לכלול תכנים מקצועיים וספציפיים שבאמצעות שיטות עבודה ייעודיות יוצרים גם כיף ואווירה טובה אך גם גיבוש ושיפור יכולות מסוימות לגבי יעילות העובדים בשגרה.
הרמת כוסית יכולה בהחלט להיות אירוע מסוג זה ובכך לספק לעובדים ולארגון ערך מוסף, לשפר תהליכי קבלת החלטות, ראייה אסטרטגית או פשוט לגרום לעובדים להכיר טוב יותר זה את זה ובכך לשפר את האווירה במשרד – מה שיוביל באופן בלתי נמנע לשיפור בתוצאות וביעילות של כל הצדדים.
הרמת כוסית היא הזדמנות נהדרת ליצור אירוע משמעותי ואיכותי עבור העובדים, חיבורים הפקות מציעה למנהלים את שירותי ההפקה המקצועיים ביותר.

צפו בגלריית האירועים שלנו

קבלו הצעת מחיר

אודות חיבורים הפקות - צוות החברה
Call Now Button דילוג לתוכן